Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Selfish, Scared and Stupid

Stop Fighting Human Nature and Increase Your Performance, Engagement and Influence

Kieran Flanagan, Dan Gregory
Paperback | Engels
€ 31,45
+ 62 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Appealing to humans' basic instincts to increase influence, buy-in and results

Survival of the species comes down to three basic instincts, say behavioural research strategists Dan Gregory and Kieran Flanagan--fear, self-interest and simplicity. These basic human behaviours come into play in all types of relationships, including those between businesses and customers. Selfish, Scared and Stupid: Stop fighting human nature and increase your performance, engagement and influence, demystifies these behaviours and examines the psychology behind why even the best ideas sometimes fail.

This book helps businesses design their organisations for reality rather than perfection, and also offers strategies to head off unprecedented levels of disengagement within, and outside, the business. It answers baffling questions around why the public sometimes fails to engage despite overwhelming data suggesting otherwise, why so many new products end up on clearance shelves and why so many great salespeople often fall short of their monthly targets.

  • Learn how the survival of the species plays into business, including delusionary realities and the reasons ideas can fail
  • Discover how to offer customers strategic rewards, thereby making the buying process more attractive to selfish natures
  • Examine the link between fear and the unknown, including strategies for quelling fears and turning them into action
  • Learn to use a simple mindset to create low-involvement products, helping appeal to instinct and making products hard to resist

This provocative book is built on the idea that businesses must return to a more human engagement methodology in order to succeed. It is an informative read for anyone interested in improving influence, growing business reach, improving sales figures or understanding the complexities of human behaviour.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
224
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780730312789
Verschijningsdatum:
3/11/2014
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
140 mm x 218 mm
Gewicht:
226 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 62 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.