Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book supports students and practitioners in Early Childhood Studies, Early Years, Education and related disciplines in understanding self-regulation. It explores how self-regulation underpins much of children's development including social, emotional, behavioural and cognitive development.
Key contexts for self-regulation, in particular aspects such as play, problem-solving and talk, are covered. It offers practical support for early years practice, linking theory and research to what happens in settings. Supports readers to: - know why self-regulation matters - understand how self-regulation develops - understand why self-regulation is increasingly evident in policy and curricular around the world - focus on social, emotional, behavioural and cognitive aspects of self-regulation - enhance impact through close working with parents and guardians - explore the importance of relationships in self-regulation - between children and adults and between children themselves - effectively observe and document self-regulation - support the development of young children's self-regulation across the curriculum