Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Bedankt voor het vertrouwen het afgelopen jaar! Om jou te bedanken bieden we GRATIS verzending aan op alles gedurende de hele maand januari.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Vrije tijd
  3. Zelfzorg, Gezin & Gezondheid
  4. Self-Regulated Learning Strategies of IB Students

Self-Regulated Learning Strategies of IB Students

Sellf-Regulated Learning Strategies and Beliefs of International Baccalaureate Students in an Urban High School

Judith White
Paperback | Engels
€ 67,45
+ 134 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
In januari gratis thuislevering in België (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Self-Regulated learning (SRL) refers to students taking respnsibility for what and how they learn in the classroom, and how it affects their thoughts and actions. This action research case study sought to investigate the use of SRL of high school juniors enrolled in the IB English A1 curriculum at an urban sescondary school. The focus of this study was students' behavior and beliefs through LASSI testing, phenomenological interviews, journaling and artifacts in an authentic classroom setting. The self-regulated strategies of Zimmerman and Martinez -Pons (1986) were the foundation for this study in an attempt to align the SRL strategies and students' beliefs with the IB student profile: the results were then triangulated with the IB student profile and mission of "learning to learn." The SRL strategy of collective efficacy was found to be the "key" in achieving academic success in this program. This study demonstrates the importance of determining and examining student beliefs and perceived self-efficacy in academic settings. Student autonomy and self-efficacy is essential in promoting the need and implementation for "learning to learn" at all levels of ELA programs.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
184
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783845477626
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
150 mm x 220 mm
Gewicht:
293 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 134 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
SOLDEN

30% korting

op een mooie selectie boeken en papierwaren
SOLDEN
Solden: 30% korting op boeken en papierwaren
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.