Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Self-publishing has become *the* phenomenon of the digital age. With direct access to the internet, Amazon and a host of other internet distributors worldwide, writers and journalists self-published over 300,000 titles last year. "Indie-Publishing" bypasses the traditional route of agent and trade publisher, creating a direct market online and through print-on-demand. The challenges are significant though and this excellent new book will help you from the start of the first sentence to the distribution of your book into the global marketplace of readers: editing, formatting, cover design, coping with sales statements and balancing social media activity with time to write.