Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Despite the considerable amount of scholarship on Mann's work, his tetralogy - composed prior to and during his exile from Nazi Germany - has received less attention and has not been examined from the perspective of the relationship of visuality to narrative. In this study of Mann's reworking of the biblical account of Jacob, father of Joseph, the author examines the ways the novel's protagonists frame their environment through knowledge and meaning gained via specific acts of seeing. While considering Mann's oft-stated intent to refunctionalize myth by means of psychology for humane and progressive purposes, the book explores the lavish narrative attention Mann gives to visual detail, visual stimulation, the protagonists' eyes, ways of seeing, and even to staging and performance in anticipation of another's way of seeing. The results reveal that the plot of the first Joseph novel is carried and propelled by a series of visual encounters during which the narrative draws attention to the protagonists' eyes and acts of looking.