Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Tourism in the Southeast is often associated with Florida--a state that essentially defined the industry in America. Yet Alabama has a fascinating history of tourism all its own. It all began with an enterprising politician. In 1916, John Hollis Bankhead went to great lengths to ensure that one of America's first transcontinental highways went directly through Alabama. Though it was a less efficient route for highway travelers, it marked the birth of Alabama's fledgling tourism industry, which grew exponentially with each passing decade. Since he was a boy, author Tim Hollis has traveled from the Shoals to the coast and amassed an unrivaled knowledge of Alabama tourism. From restored and preserved historic destinations to campy tourist traps and outrageous roadside attractions, this is the complete story of tourism in Alabama.