Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The principal aim of this book is to describe the nature of physics teachers conceptions of scientific evidence. As such, there is a dire need in the science education literature for studies such as the one presented in this book. The data from this study suggest that the three teachers, while contemplating the reliability and validity of scientific evidence, frequently used their conceptions of evidence in conjunction with specific subject matter conceptions. The data also indicates that the relationship between subject matter knowledge and conceptions of evidence was more pronounced for some conceptions of evidence than for others. Implications for science teacher education include the suggestion that science and science methods courses encourage teachers to conduct original research and to construct and present evidence-based arguments from this research for peer review and critique. This book is ideal for science teacher educators who work with pre-service or practicing science teachers in all science disciplines.