Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Bone Yard, the first section of this collection of poems by Jim Barnes, speaks heavily of the past - fictional and historical. A bone yard is a place where bleached relics speak to those who have an attuned ear. The richness of place - landscape, weather, individuals - together with the speaker's own particular use of language grabs hold of our memory, of our sense of loss, and we are there. Dog Days, the second section, through its title, suggests a stagnation, heavy days when there is little movement of body and soul. Many of the poems bear this out. But the stagnation is not total, only periodic. The extreme joy that ends "Dirge," for example, speaks far beyond the despair that is felt by the persona through most of the poem. Memory of the past, knowledge of what has been, affirmation of the loss - these stand as tangibles with which the persona would shore himself against the threatening waves of extinction. Significantly, he says in "Heartland," with a slight nod to Robert Frost, "there is something that will not let / a space be given solely to grass. / The aura holds . . ."