Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Analysis of past developments in teacher education in Pakistan has shown that substantial progress has been made in this field. It has, however, been pointed out that education of science teachers still needs much improvement. At the present, there is an emergent need to meet the shortage of qualified science teachers and at the same time to bring qualitative improvements in the courses offered in teacher education institutions. First, we recommend that the 1-year duration of teacher preparation is grossly inadequate for all teaching courses, and should be lengthened, and the qualifications for entrance be increased. We believe that teaching must be made a graduate profession. For example, the basic qualification of primary school teachers for admission to teacher education institution should be increased. We recommend that PTC should be made a 12 + 2 year program. Similarly, CT, 12 + 3; B. Ed., 14 + 2; B. S. Ed., 12 + 4; M. A. Ed., 14 + 3; and M. Ed. one year after B. Ed. or B. S. Ed. Secondly, we think the quality of instruction in teacher preparation programs should be improved. Most teachers in the teacher preparation institutions use the lecture method most of the time. Prospective teachers behave like passive listeners to their teachers. They do not participate in the teaching/ learning process. Some instructors even dictate their notes to the preservice teachers. When the teachers join schools, they behave the same way.