Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The annual cost in Australia and the United States associated with early school departure is estimated in billions of dollars in lost revenue, crime, and unemployment and substance misuse. In response, schools are being increasingly used as the main weapon to counter anti-social adolescent behaviour. This book explores the factors affecting the implementation within school settings of early intervention policy for those young people, aged 12- 14, at risk of educational disengagement. This book seeks to address the lack of research on how early intervention strategies are incorporated by generalist school staff into their day-to-day school routines and processes - the practical aspects of implementation in school settings. The analysis should provide useful information for teachers, school administrators, policy and curriculum writers, teacher educators and academics.