Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Frauen in der Menopause befinden sich heute in einem Spannungsfeld zwischen Normalität und Abweichung auf der einen und Risiken und Prävention auf der anderen Seite. In Zeiten, in denen Konzepte der Eigenverantwortung, Patientenautonomie und Informed Decision Making Krankheit in die Verantwortung und zu Ende gedacht auch in den Willen der Patienten legen, sehen sich menopausale Frauen bezüglich der sogenannten Therapie ihrer Menopause mit schwerwiegenden Entscheidungszwängen konfrontiert. Diese Arbeit möchte in Anlehnung an Michel Foucaults Konzepten von Macht, Wissen und Subjekt klären, inwiefern eine Hormonersatztherapie als normalisierende Machttechnologie, und damit als Fremdbestimmung, oder als Technologie des Selbst, also einer Art Ästhetik des Selbst, interpretiert werden kann.