Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Savoir écouter E-BOOK

une compétence au sein du management

Emilie Devienne
E-book | Frans | Petit Mémento
€ 3,49
+ 3 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving


Nombre de collaborateurs au sein des entreprises auraient tout à gagner à faire de l'écoute une compétence managériale. Savoir écouter contribue au développement d'une carrière, à la cohésion des équipes, à la motivation des collaborateurs. L'écoute crée une alliance avec autrui (salariés, partenaires sociaux, fournisseurs, clients, sponsors, public, etc.), permet l'échange et rend accessible. Elle est aussi porteuse de pléthore d'informations qui permettent d'aller de l'avant à bon escient et de gagner du temps.



L'essentiel en un clin d'oeil


10 fiches pour avoir à portée de main les points clés à améliorer.

Un petit guide accessible à tous.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
48
Taal:
Frans
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782212025361
Verschijningsdatum:
1/02/2012
Uitvoering:
E-book
Formaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 3 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.