Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Pour compléter sa galerie de portraits 1900, Montesquiou, Oscar Wilde, d’Annunzio et Jean Lorrain, Philippe Jullian se devait de retracer la vie de celle qui a fasciné ces personnages : Sarah Bernhardt. Qu’elle ait été “la Berma” de Proust, qu’elle ait suscité des œuvres aussi différentes que “Salomé” ou “L’Aiglon”, que Montesquiou, Wilde et tant d’autres l’aient adorée, qu’elle ait inspiré des chefs-d’œuvre de l’Art Nouveau, nous en dit plus en sa faveur que les films tremblotants, les disques éraillés et les affiches de Mucha. Dernier amour de Hugo, première admiration de Cocteau, que d’amants, que d’amies possessives pour celle qui semble n’avoir eu qu’une seule ferveur : son fils. Documents inédits, lettres d’amour à Swann, témoignages des chroniqueurs de l’époque, Philippe Jullian a ressuscité une vérité qui vaut bien la légende de cette “Garbo” 1900 qui nous étonne encore.