Snelle en goedkope Samenvatting van Made to Stick (in het Nederlands: De plakfactor) uit 2007. Je leest in 30 minuten: Waarom zijn sommige ideeën succesvol en andere niet? En hoe verbeteren we de slagingskansen van goede ideeën? In Made to Stick behandelen de bekende onderwijzers en ideeënverzamelaars Chip en Dan Heath deze lastige vraagstukken. Ze onthullen de structuur van ideeën die blijven plakken en leggen uit hoe je je ideeën plakkeriger kunt maken, met een enorme hoeveelheid voorbeelden (daarmee hun eigen advies opvolgend). In deze onmisbare gids ontdekken we dat de verschillende soorten boodschappen die blijven plakken allemaal hun kracht halen uit dezelfde zes eigenschappen: SUCCES, oftewel Simple (Simpel), Unexpected (Onverwacht), Concrete (Concreet), Credible (Geloofwaardig), Emotional (Emotioneel) en Stories (Verhalen).
We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.