Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
While the use of protocols - "long-established codes" determining "correct procedure" - seems to contradict the implied freedom of improvisation, research in performance practices reveals how improvisation is typically framed by voluntary constraints or guidelines. American playwright and actor Sam Shepard incorporates elements of improvised writing, music, and acting into his early plays beginning in the mid-1960s. Shepard was influenced by Kerouac's "spontaneous bop prosody" and both used jazz improvisation as a model for writing and performance. Focusing on Shepard's earlier plays, writing, and interviews, this wide-ranging study delves deeply and critically into notions of play and improvisation across the arts, and advances the concept of an improvised character with distinctive voice and attitude. Improvisation as "repetition and revision" (Gates) is also a form of Signifin(g), and readers will discover rich veins of pan-cultural insight into improvised performance, its "cruel contradictions," and delightful parodies. Extensive research and lively commentary will stimulate anyone interested in drama, performance, music, writing, play, and character.