Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The image of Marilyn Monroe standing on a subway grate as her dress is blown above her knees--from The Seven-Year Itch is so deeply embedded in popular consciousness that it's easy to forget a single stills photographer was responsible for it. The photographer's name was Sam Shaw (1912-1999), and he portrayed virtually every major Hollywood star of his day--Marlon Brando (Shaw created the photograph of Brando in a ripped t-shirt for A Streetcar Named Desire), Paul Newman, Audrey Hepburn, Sidney Poitier, Monroe and countless others. Born and raised on New York's Lower East Side, and closely identified with the city's visual iconography, Shaw shot countless cover pictures for Life and Look in the 1950s and 60s, and later also took the still photographs for movies that he produced himself, initially for Paul Newman on Paris Blues, but most notably for movies directed by John Cassavetes, including Husbands, A Woman Under the Influence, Opening Night, Gloria and Love Streams. This fantastic survey of Shaw's work has been assembled and edited by Lorie Karnath, who contributes to the volume a personal remembrance of her longtime friend.