Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
El malestar generado por la irresponsabilidad de las empresas alcanza hoy niveles altísimos, y persistirá mientras sigan traicionando la confianza de todos. Sin embargo, a la mayoría de nosotros no nos queda otra alternativa que trabajar o invertir en esas mismas empresas. ¿Cómo podemos saber que nuestra empresa está en el camino correcto, no sólo económicamente, sino en todos los sentidos? ¿Cuáles son las señales de alarma que debemos detectar y combatir antes de que sea demasiado tarde? En este libro, directo y contundente, David Batstone presenta unos principios claros para saber si una organización empresarial es digna de confianza, y analiza casos de que demuestran cómo algunas empresas ponen sus estructuras al servicio de sus empleados. Estos ejemplos refuerzan la idea de que no es necesario sacrificar nuestra propia alma cuando se persigue el éxito propio y el de la empresa. Salvar el alma de la empresa es una lectura imprescindible para aquellos ejecutivos, directivos, empleados y empresarios que se preocupan por su trabajo y por los valores que defiende su organización, y desean combatir los comportamientos poco éticos en su entorno.