Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In ‘Sales From Your heart’, Richard van Kray gives you the tools and framework with which to establish a truly meaningful connection with your customer, without losing sight of yourself. Offering customer-oriented advice, putting the customer first, or mapping out your process as a customer journey: these methods give your customer the feeling it’s all about them. But is it leading you to lose touch with your own ambitions, or is it all a hollow cliché hiding your real motive: profit? Your goal and your customer’s best interests are often diametrically opposed. Time for a new norm – time for Sales from Your Heart!