Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Het primaire doel van iedere organisatie is het verdienen van geld, waardoor waarde aan de organisatie wordt toegevoegd. Een organisatie kan pas geld verdienen als ze iets verkoopt. Het proces van verkopen begint bij de aanwezigheid van een markt en eindigt nadat het geld op de bankrekening staat. Dit proces wordt het Market-to-Cashproces genoemd. Het is een van de belangrijkste processen in een organisatie.
Door dit proces te doorlopen wordt immers geld verdiend! Het proces bestaat uit drie deelprocessen, namelijk het:
1.Markt-to-Salesproces met activiteiten als marktverkenning, markt-, productontwikkeling en marketing; 2.Sales-to-Orderproces met activiteiten als het benaderen van potentiële klanten en het uitbrengen offertes; 3.Order-to-Cashproces met activiteiten als kredietwaardigheid van een klant bepalen, order intake, facturering en het innen van geld.