Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The Neolithic rock images of Iheren, Algeria are the starting point for Augustin Holl's careful analysis of the iconography of Saharan rock art. Created in the third millennium B.C., the Iheren murals are over 3 meters wide and contain multiple compositions that present an allegorical depiction of the lifeways of Tassilian pastoralists in the Sahara. Holl approaches his task as an archaeologist, examining the various strands of evidence--icons, ideas, motifs, colors, and sizes-and weaving them together into a story that offers a window on the pastoralist worldview through the semiotics of their art. His deconstruction and synthesis of this corpus of material should be of interest to African archaeologists, rock art specialists, art historians, and cultural anthropologists alike.