Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Sab. Novela Orginal: Por La Señorita Doña Gertrudis Gómez de Avellaneda. In deutscher Sprache herausgegeben von Sylvia Kolbe. "Sab" ist der 1841 veröffentlichte Roman einer kubanischen Autorin, die ins Zentrum ihres Textes einen Sklaven, Sab, stellt. Die Autorin Gertrudis Gómez de Avellaneda (1814-1873) schrieb diesen ersten Anti-Sklaverei-Roman lange vor Harriett Beecher Stowes 1852 veröffentlichten Roman Onkel Toms Hütte. Sab: "Hat das oberste Wesen dieser großen menschlichen Familie unterschiedliche Gesetze für Menschen mit schwarzer Hautfarbe und solche mit weißer Hautfarbe geschaffen? Haben sie nicht alle die gleichen Bedürfnisse, die gleichen Leidenschaften, die gleichen Fehler? Warum sollten dann die einen das Recht haben, zu versklaven, und die anderen die Pflicht, zu gehorchen?"