• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Rural Indians' Perceptions of Brands Based on Ethics in Advertising

Rural Indians' Perceptions of Brands Based on Ethics in Advertising

A study conducted in rural Uttar Pradesh, the biggest state in India

Anita Gupta
Paperback | Engels
€ 48,45
+ 96 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Advertising as well as Marketing to the rural consumers is an altogether different ballgame. Here, life of the people revolves around traditional or cultural beliefs and values rather than on rationality and pragmatism. No wonder then, that customer perception of brands here plays a pivotal role in customers'purchase decision-making for various product categories and hence understanding that has significant relevance for marketers. Ethics in advertisements play a very important role in forming and molding the customer perception for their brands.Not much research was carried out earlier on the impact of ethics in advertisements on the customers' perception of brands in the context of rural India. This book is an attempt to fill that knowledge gap. It is based on a research conducted in rural areas of Uttar Pradesh-the biggest state in India in terms of the population. It was thought useful to come up with the outcome of a research on the issue of customer perception of brands based on ethics on advertising which carries a huge significance in the world of Marketing.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
60
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783659139086
Verschijningsdatum:
27/05/2012
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
99 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 96 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.