Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Routledge Handbook of Political Marketing

Jennifer Lees-Marshment
Paperback | Engels
€ 82,95
+ 165 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

With the Obama campaign universally acknowledged as the most successfully marketed presidential campaign of all time, the future of political marketing is fiercely contested, provoking a wealth of high quality scholarship from across the globe. This work provides an accessible introduction to the field, international in both content and authorship, which will set the direction of future research.

Routledge Handbook of Political Marketing contains cutting edge contributions written by academic experts and informed practitioners but will also have a cohesive structure, containing emerging areas and authors alongside established ones. The handbook addresses the practicalities as well as the broader impact of political marketing on politics including its' role in the changing relationship between political leaders, parties and voters. With each chapter providing a comparative and carefully structured discussion of a key topic, the handbook examines issues within the following broad themes:

  • Understanding the market, gathering ideas, and debate
  • Product development, branding and strategy
  • Internal Marketing
  • Communicating and connecting with the public
  • Government Marketing - delivery, policy and leadership

With each chapter written to a common template presenting new research and contemporary case studies, the handbook combines a succinct presentation of the latest research with an accessible and systematic format that will be of great interest to scholars and practitioners alike.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
388
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138908765
Verschijningsdatum:
13/03/2015
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
175 mm x 244 mm
Gewicht:
703 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 165 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.