Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Levering 2 à 3 werkdagen
Haal af na 1 uur in 11 winkel(s).
.
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Omschrijving
Een blik op 120 jaar Rolex, vanaf de oprichting van het bedrijf door Hans Wilsdorf in 1905 tot de huidige tijd. In
die jaren heeft Rolex niet alleen prachtige horloges gemaakt, maar is het merk bovendien uitgegroeid tot een legende, een mythe.
Mara Cappelletti, expert in sieraden en luxe horloges, begint haar boek met Hans Wilsdorf en de oprichting en ontwikkeling van Rolex. Vervolgens vertelt ze aan de hand van een rijke selectie foto’s over de ontstaansgeschiedenis van horlogemodellen, hun kenmerken, de evolutie van hun technische kenmerken en hun ontwerp, en de records die avonturiers – van extreme sporters tot serieuze wetenschappers – met een Rolex hebben neergezet. In het derde deel van het boek laat ze experts aan het woord – experts op het gebied van veilingen, consumentengedrag en branding. Met haar verhaal onthult Cappelletti de ware Rolex-filosofie: een filosofie die aan de basis ligt van het succes van het merk, een prestigieuze koploper in de wereld van luxe.