Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The relationship between intellectual ability and academic achievement is well established in the scientific literature. According to Vygotsky (1978), however, the path between a child's cognitive ability and their academic achievement is influenced by the important people in their lives. This book presents a research, which tested directly the controversial idea that parents play a crucial role in influencing their children's academic achievement because of the way that parents communicate their sociocultural values and practices. Evidence is demonstrated using an approach that employs both advance statistical methods including structural equation modelling and case profiles from interviews of parents and their children. In the light of the findings presented in this book, parents are encouraged to maximise their children's academic achievement through the creation of a mediation structure that directly communicates their beliefs and academic expectations. This long overdue book is useful for all students and researchers from the broad area of education and psychology, and most of all, for parents who care.