Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Roland Barthes (1915-1980) a occupé une place éminente dans le milieu de la culture, de la sémiologie et de la critique littéraire. De Mythologies en 1954 à son dernier ouvrage sur la photographie, La chambre claire, il est devenu l’éminence grise d’une avant-garde qui, avec le structuralisme, a radicalement transformé les humanités en général et les lettres en particulier. Comment évaluer aujourd’hui la résonance du sémiologue ? Comment définir le type de penseur ou d’intellectuel qu’était Roland Barthes ?
Jonathan Culler présente avec une très grande clarté les traits essentiels de l’invention théorique et du travail critique de Roland Barthes et signe une des meilleures introductions à l’œuvre foisonnante de ce théoricien de la littérature et de la culture.