Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A new work by Vancouver conceptualist Rodney Graham (born 1949) is always guaranteed to surprise and amuse in equal measure. Indeed, the idea of amusement, espoused by Duchamp as an aesthetic aspiration, is expanded by Graham in British Weathervanes to include the idea of folly, as espoused by the sixteenth-century humanist scholar Erasmus, author of The Praise of Folly (1511). Graham's Erasmus weathervane, made for the cupola of the Whitechapel Gallery in London, shows the author, modeled by the artist, reading a book while riding a horse backwards (elaborating on the anecdote that Erasmus wrote The Praise of Folly on horseback). Erasmus' weather-blown obliviousness continues Graham's inquiry into involuntary journeys and cyclical and backward motion. This beautifully produced artist's book derives its design from the 1940s series Britain in Pictures and contains photographs, drawings and essays on the project alongside a letter by Erasmus.