Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This paper aims to assist the RNZAF in realizing that some long-term strategic decisions are required about the future of its C-130 training. At present, there exists a disturbing trend showing pilot experience, aircraft continuation training, and simulator refresher training to be decreasing insidiously. Most of this is due to budgetary constraints, which have reduced resources to a bare minimum. The current simulator-training scheme is too expensive to yield the required minimum frequency for refresher training and new ways must be identified to enable more training for less cost. This paper reviews the rational for using flight simulators and then compares the RNZAF with other air forces to assess whether its C-130 pilots are fulfilling the minimum level of simulator training recommended by those countries.