Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Never overwhelming anyone with its geographical size, Rhode Island has always managed to find a niche in the broadcasting industry. From the birth of radio through the start of the department store "wars" in the 1920s, Rhode Island radio became a national trendsetter. The Shepard brothers created the Yankee Network, which launched the concept of sharing programming with affiliated stations. Several formats became standard-bearers for listening concepts throughout the country, from the Top 40 format of the 1950s and 1960s to present-day adult contemporary and sports talk radio. Rhode Island personalities and stations have played a large part in overall industry concepts and growth. Salty Brine, Sherm Strickhouser, Jack Comley, Ed Pearson, Ernie Anderson, and Don Pardo are all names and voices familiar to audiences in the Ocean State and beyond.