Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book deals with organizational discourse and its gender subtexts. The two main research questions guiding this book are: first, according to what notions and patterns are males and females (re)produced within organizational texts, and more crucially, according to what gender subtext is organizational discourse (re)framed? Second, how does this gender subtext discourse influence, change and transform organizational discourse and contribute to the development of a new field or space for organizational research that transgresses mainstream disciplinary borders? In pursuing these questions deconstructively this book stresses on the processes and patterns according to which organizational discourse, and thus, of course, organizational scholars (re)produce gender.