Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Social Media drives engagement, engagement drives loyalty, and loyalty correlates directly to increased sales. Is your company currently focused on gaining brand advocates and building its social media credibility? Do you question whether or not using Facebook, Twitter, or blogs is a worthwhile investment of your time and resources? In Return on Relationship, Ted Rubin and Kathryn Rose present real world, practical ideas that will help businesses maximize their potential through using community-focused tools on the Internet. You'll discover why 'That's the way it's always been done' will leave you without any customers. In this book you will also discover: -How to Maximize your potential by using the right community-focused tools on the Internet -The importance of moving from convince and convert to converse and convert -What main problems will keep you from seeing dramatic results -How building engaged and responsive communities around your brand will significantly impact your bottom line Whether your business is just starting out or if you've been a leader in your field for years, in Return on Relationship, Ted Rubin and Kathryn Rose give you a guided tour to taking your company to the next level.