• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Rethinking School Bullying

Dominance, Identity and School Culture

Ronald B Jacobson
Hardcover | Engels | Routledge Research in Education | nr. 90
€ 202,95
+ 405 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book takes a new angle on a much-studied phenomenon, focusing on the role of domination and identity construction, understanding and self-knowledge, moral transformation and the social community, systems of training and hierarchy used by schooling, and the role they play in bullying. Exploring typical narratives of value within schooling (i.e., who counts and who doesn't?), the volume shows how bullying might make sense to a student as a pathway of identity construction within such stories (discourses and practices taken up by schools). It suggests how we can "tell a new story" and create a new culture which might undermine, or close off, the allure of bullying as a "need-meeting" avenue for students within schools.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
162
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 90

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780415636261
Verschijningsdatum:
12/12/2012
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
399 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 405 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.