Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
It is a wild hold myth that native-English-speaking (NES) language instructors are capable of teaching English writing in non-native English speaking environment. By providing a glimpse of how NES instructors teaching English writing in a Chinese university, the study leads to a rethinking of hiring NES instructors as English writing instructors in China. As one of the first few studied expatriate NES instructors' writing instruction in depth, the study has significant implications in EFL writing field for understanding the expertise of expatriate NES instructors, for selecting qualified NES instructors and supporting them. English instruction policymakers, school administrators in EFL context, NES instructors who want to teach in non-English-speaking countries and areas will find the book informative and helpful.