Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Low retention rates among first time students plague many higher education institutions and are even worse for those institutions that offer programs completely online. This study evaluated the effectiveness of an online bridge program in improving the retention rates of these first time students as compared to those students who did not complete the program. The study was a formative program evaluation, to evaluate the progress of the current program and to offer suggestions on how to improve the program to better serve future students. This is geared for higher education administrators, faculty, and staff who are looking for interventions that has the potential for improving student retention rates.