• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Retailmarketing

Frank Quix
Paperback | Nederlands
€ 72,95
Levering 1 à 2 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving



  • Toegankelijk handboek over retailmarketing,


  • verbindt de theorie met de dagelijks praktijk in de retail branche;


  • het strategisch en tactisch retailmarketingmodel loopt als rode draad door het boek.




In Retailmarketing staat de vraag centraal hoe retailing in de praktijk wordt gebracht. Dit in tegenstelling tot veel andere studieboeken over dit onderwerp, die vooral ingaan op wat retailing is.


Het boek helpt studenten feitenkennis op te bouwen over retail en brengt hen tegelijkertijd begrip bij over deze branche. Binnen de retail branche ligt de uitdaging meestal voor het grootste deel bij de optimalisatie van lopende operaties en processen en minder bij het opzetten van volkomen nieuwe retailformules. In dit boek ligt de nadruk dus op het optimaliseren van de marktbenadering en de interne procesvoering voor bestaande retailformules.


In deze vernieuwde, achtste editie is gekozen voor een nieuwe hoofdstukindeling die synchroon loopt met met het strategisch en tactisch retailmarketingmodel. De structuur van het boek is daardoor nu eenvoudiger en logischer. Verder zijn alle hoofdstukken geüpdatet op basis van de nieuwste ontwikkelingen in de retail branche en is er nu meer aandacht voor online retailing en omnichannel retail. Alle onderwerpen met betrekking tot online retailing zijn nu opgenomen in de betreffende relevante hoofdstukken, in plaats van in een apart hoofdstuk. Dit versterkt de opbouw en de logische koppeling tussen theorie en praktijk.


Retailmarketing is bij uitstek geschikt voor opleidingen als Commerciële Economie, Ondernemerschap & Retail Management en Food & Business, maar kan zeker ook bij aanverwante opleidingen en op universiteiten ingezet worden.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
548
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789001298784
Verschijningsdatum:
9/05/2022
Nieuwere uitgave:
Eerder verschenen als:
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
171 mm x 241 mm
Gewicht:
954 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
Banner ebookactie
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.