Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Mondialisation, dérèglement climatique, pollution, perte de biodiversité, crises alimentaires... Les entreprises sont aujourd’hui accusées (et parfois à raison) de tous les maux de notre société globalisée. Regagner la confiance des citoyens-consommateurs est pourtant possible. Comment les marques peuvent-elles redonner du sens, en particulier aux nouvelles générations, plus exigeantes? Et aider concrètement à aller vers une consommation mieux maîtrisée et plus qualitative? De ces interrogations est née cette série d’entretiens avec des chefs d’entreprises françaises, des hommes et des femmes inspirés, inspirants, passionnés et visionnaires. À la fois recueil d’idées et guide pratique, cet ouvrage propose : • un accès aux coulisses des plus grandes marques et à leurs stratégies • des exemples concrets portés par des patrons d’exception • une vision incarnée de l’entrepreneuriat et du management.
Avec les 10 témoignages de :
Julia Bijaoui et Quentin Vacher, fondateurs de Frichti Brigitte Brunel-Marmone, présidente du directoire de La Vie Claire Nicolas Chabanne et Laurent Pasquier, fondateurs de C’est qui le patron ?! Olivier Clanchin, président-directeur général de Triballat Noyal Charles Kloboukoff, fondateur de Léa Compagnie Biodiversité Ghislain Morillion et Sébastien Kopp, cofondateurs de Veja Hervé Navellou, directeur général de L’Oréal France Franck Riboud, président d’honneur de Danone Mathilde Thomas, fondatrice de Caudalie Thierry de La Tour d’Artaise, président-directeur général du groupe Seb.