Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Onze Vivlio e-readers ondervinden momenteel synchronisatieproblemen. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Researching The Most Influential Successful Ecommerce Strategy

Researching The Most Influential Successful Ecommerce Strategy

Johnny Ch Lok
Paperback | Engels | Ecommerce
€ 39,45
+ 78 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

IntroductionNowadays, many business applies internet to do e-commerce online shopping business to expect consumers who choose to buy any products or consume services from internet. However, how to achieve ecommerce strategy to achieve one attractive e-commerce online sale channel in order to persuade potential consumers to choose to buy any products or consume services from their websites. In my this book, I shall indicate some useful ecommerce methods to explain how e-marketers can succeed to achieve their ecommerce. In chapter, I shall explain what the internal and external factors can influence ecommerce success. In chapter two, I shall indicate how to achieve one web site attractive design strategy in order to attract consumers to choose to buy any products or consume services from the e-marketer's website.In final chapter, I shall indicate what critical factors classification of e-commerce adoption strategy changes to online buying behaviors from traditional shopping in store buying behavior. For example, teaching online consumer adoption ecommerce shopping strategy and social networks and use social strategy influence media promotion method. I shall explain how to apply these both online strategy to attract consumers to choose to buy products from online channel.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
36
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781726827362
Verschijningsdatum:
7/10/2018
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
203 mm x 254 mm
Gewicht:
122 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 78 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.