Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The "new media" -- interactive videodiscs, telecommunications, computers, VCRs, teletext systems, and more -- present researchers with new challenges when it comes to studying practical applications or theoretical effects. This valuable volume aids researchers in first recognizing the special qualities of interactivity, demassification, and asynchroneity that the new media have created and to instruct professional researchers and students in alternative research methods, multiple methods, and the triangulation of results. For the first time, a variety of methods are examined as they apply to new media research, including mathematical modeling, controlled experiments, quasiexperiments, surveys, longitudinal studies, field studies, archival and secondary research, futures research and forecasting, content analysis, case studies, and focus groups. Whether the problem to be researched is as focused as considering the cost-benefit for a school wishing to adopt computers in the classroom or as wide-ranging as determining the effects of video games on child socialization, this up-to-date and thorough guide alerts researchers to the pitfalls of traditional methodology and offers a firm foundation upon which they can build reliable, accurate projects able to produce sound results.