Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is designed to encourage and support in-service and pre-service teachers who want to conduct classroom-based action research about literacy teaching and learning. It can be used by individuals, small groups, or in education courses that include action research projects. The aim of the text is to facilitate active engagement in the process of action research. Comprehensive explanations of various research methods and approaches are not included; the content is pragmatic and provides the novice researcher with a solid, experience-based foundation for developing research knowledge and skills. It is hoped that readers, upon completing this text, will continue learning about and conducting action research, honing their skills and increasing their knowledge. Additional resources for further development are included in the final chapter of the book.