Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Una vez recorrida casi una cuarta parte del siglo XXI empiezan a asentarse realidades que, en sus inicios, hicieron tambalearse los sistemas tradicionales de comunicación, a todos los niveles, tanto académicos como personales. Y en paralelo con estos "deslumbrantes" fenómenos tecnológicos, que revolucionaron el acceso al conocimiento, los cambios sociales a los que asistimos, léanse, los movimientos migratorios o los problemas medioambientales subrayan la realidad de que estamos en un momento de globalización donde no caben ya respuestas unívocas, sino que debemos atender a un espacio fluido y cambiante, que precisa de nuevos "abordajes" plurales.Desde el campo de la Didáctica de la Lengua y la Literatura consideramos que es una necesidad revisar los planteamientos epistemológicos y pedagógicos de nuestra área de conocimiento, que la DLL ha de tomar partido en su responsabilidad ante la sociedad y establecer los paradigmas que en el presente deben hacernos repensar su campo de actuación para continuar siendo el medio formativo que avance hacia una sociedad más justa. En el presente volumen se reúnen un conjunto de aportaciones teórico-prácticas por parte de especialistas diversos, cuyas investigaciones arrojan luz sobre el nuevo estado de la cuestión y nos dan las claves para seguir construyendo un área de conocimiento en pro de los tiempos que corren.