Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Renee So's idiosyncratic practice in ceramics and textiles, and occasionally furniture and glass, is inspired by art history, collections in museums and gendered symbolism. Her work is distinguished by its embrace of craft methods and cross-cultural thinking, an underlying sense of the comedic and a persistent feminist worldview. Produced to accompany a major 2023 survey exhibition at Monash University Museum of Art, Melbourne, Renee So: Provenance showcases more than a decade of the artist's work alongside new commissioned essays by writers Hé lè ne Maloigne and Chus Martí nez and a conversation between So and exhibition curator Charlotte Day. Designed by London studio A Practice for Everyday Life, it features illustrations of the diverse art historical influences that inspire So's works - from the earliest known ceramics to objects looted from Yuanmingyuan (the Qing Dynasty Old Summer Palace) by the British and French in the mid nineteenth century.