Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A travers les études faites sur le thème des fonctions exécutives chez l'enfant et principalement la remédiation de ces fonctions, il nous semble pertinent de proposer un travail portant sur l'effet d'un programme de remédiation cognitive tel que Réflecto sur les performances d'enfants déficitaires. Les fonctions exécutives représentent des activités cognitives complexes pour lesquelles les lobes frontaux constituent le substrat anatomique principal. Généralement, elles regroupent les aptitudes liées à la planification, le raisonnement, la mémoire de travail, l'inhibition, la flexibilité cognitive, et bien d'autres capacités encore. La technique de remédiation cognitive des fonctions exécutives nous semble représenter un outil fondamental, à exploiter afin d'accroitre les performances chez les enfants déficitaires. Le but de cette étude est de montrer un effet non nul du programme de remédiation sur les sujets avec une amélioration des processus d'inhibition et de mémoire de travail, à l'avantage du groupe contrôle qui bénéficierait préférablement de l'apport du programme