Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Decision makers interested in going beyond their own personal and professional interests and involving themselves in humanising their organization, community and society should read Remaking Ourselves, Enterprise and Society. This book is about adherence to human values at an institutional level, and its starting point is the belief that human beings have basic goodness, which in turn is reflected in the desire to be of help to others and to do good. Professor Rao introduces the Indian concept of 'Spandan' (Heartbeat). Spandan is operationalized through a process of diagnosis, discovery and development enabling organizations to achieve an optimal balance between what are defined as transactional, transformational, and terminal human values. This leads to management and organizations developing sensitivity to the needs of others, which they come to understand. When such sensitivity becomes integral to its work ethic and culture, an organization is able to temper its commitment to task with humanity and it becomes functionally humane. Experience suggests, not surprisingly, that organizations that can achieve this optimal balance between results and relations achieve higher employee commitment and productivity and increased accommodative spirit that better equips them to deal with difficult times. This exciting addition to Gower's Transformation and Innovation Series will enlighten business leaders, governmental and non-governmental policy makers, management educators, organization developers, and researchers.