Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In this book, Ales Debeljak offers a refreshing alternative to postmodernists such as Baudrillard, who declare the death of art was conceived as yet another source of rootless, circulating fictions. The deterioration of bourgeois liberal individualism into the narcissism of mass society accompanied the decomposition of art into simplified mass art and commercialized kitsch. Maintaining its formal autonomy (museums, galleries, etc.), its content became the universal object of indirect corporate exploitation. Today postmodern art, argues Debeljak, is subjected to infinite reproducibility, total integration into mass society, and political resignation-no longer representing an alternative reality. The postmodern institution of art thus cannot be simply cured of modern structures and assumptions, but is, instead, fated to a continuous and painful relationship with modernity.