Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the online world, people argue about anything and everything - religion is no exception. Stephen Pihlaja investigates how several prominent social media figures present views about religion in an environment where their positions are challenged. The analysis shows how conflict creates a space for users to share, explain, and develop their opinions and beliefs, by making appeals to both a core audience of like-minded viewers and a broader audience of viewers who are potentially interested in the claims, ambivalent, or openly hostile. The book argues that in the back-and-forth of these arguments, the positions that users take in response to the arguments of others have consequences for how religious talk develops, and potentially for how people understand and practice their beliefs in the twenty-first century. Based on original empirical research, it addresses long-debated questions in sociolinguistics and discourse analysis regarding the role of language in building solidarity, defining identity and establishing genres and registers of interaction.