Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The subject of competition between religion and television has, if only indirectly, received considerable attention, particularly from religionists disturbed by the threat posed by television programming to traditional religious beliefs, values, and attitudes. This detailed study considers the competing cultural forces of television and religion from a wider and more theoretical perspective. Newman examines the major forms of competition and the various motives and strategies of the people and groups involved. His philosophical approach allows us to see that the most important aspect of competition between television and religion is their rivalry as cultural forces. In this rivalry, religion continues to have a profound influence on the shaping of television, just as it has always had on all newly developing forms of culture.