Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
So much has been said & written about Relationship Marketing in last few years, it was natural that it caught attention of the academicians, researchers and practitioners. The academicians and marketers all over the world are talking about "paradigm shift" in marketing. Hence, it was an obvious topic for investigation in the field of marketing research. The important aspect of this book is service industries in India. The service sector dominates the Indian economy today, contributing more than half of the national income. It is interesting to investigate the concept of relationship marketing emergence under the aegis of service marketing. This book helps the researchers to develop deep and gather knowledge & exploring the Indian service sector and to know what efforts are being undertaken to deliver customer satisfaction and develop brand loyalty with special reference to relationship marketing.