• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Onderwijs & Pedagogie
  4. Onderwijs & Scholen
  5. Reinventing the Community College Business Model

Reinventing the Community College Business Model

Designing Colleges for Organizational Success

Christopher Shults
Hardcover | Engels | The Futures Community Colleges
€ 156,45
+ 312 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Community colleges were established to provide an accessible, affordable education and have largely met this charge. Access without success, however, does not benefit the student and traditional planning, operational and financial management, and infinite enrollment growth strategies have not produced positive student outcomes. The Great Recession, disinvestment in higher education, and increasing costs and competition have further exacerbated the inability to deliver better results. Community colleges need an operational framework structured for student success. The community college needs a redesigned business model.

This publication breaks new ground by introducing the community college business model (CCBM), an intentionally designed operational management approach that provides a comprehensive approach to understanding students and meeting student needs by providing an exceptional educational experience. Supported by a fiscal management that targets finances to support student learning and success, the model guides the reader through the growth, development, and leveraging of the resources (human, physical, and intellectual) necessary for delivering a successful educational journey. The CCBM is designed to restructure community colleges for delivery of a student value proposition built on learning and success. The philosophical underpinning of the book is that student success is the ultimate measure of organizational effectiveness.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
248
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781475850727
Verschijningsdatum:
8/04/2020
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
535 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 312 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
BUNDELPROMO

2+1 GRATIS op meer dan 200 producten

Profiteer nu van onze vroegboekkortingen
BUNDELPROMO
2+1 GRATIS op meer dan 200 producten
ACTIEPRIJS

€ 10 korting

op de Vivlio Light en Light HD e-reader
ACTIEPRIJS
Vivlio Light en Light HD e-reader met € 10 korting
AANGERADEN

Dé boeken bij jouw vakantiebestemming

door ons geselecteerd
AANGERADEN
Dé boeken bij jouw vakantiebestemming
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.