Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Bringing together prominent scholars in the field of organizational communication to examine the relationship between difference and organizing, this book explores the concept in a comprehensive and systematic way. Part I explores numerous ways in which difference can be critically examined as a communicative phenomenon; Part II addresses how best to teach difference, including pragmatic recommendations for explaining the topic and making it relevant to students' lives; and Part III broadly examines difference as a central construct in applied organizational communication research. Ultimately, the book serves to carve out a new agenda for studies of difference and organization, and it challenges instructors and students alike to think about and explore difference in a more complex and productive manner.