Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Wil je zeker zijn dat je cadeautjes op tijd onder de kerstboom liggen? Onze winkels ontvangen jou met open armen. Nu met extra openingsuren op zondag!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
€ 153,95
+ 307 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Reflective Teaching in Higher Education is the definitive textbook for reflective teachers in higher education. Informed by the latest research in this area, the book offers extensive support for those at the start of an academic career and career-long professionalism for those teaching in higher education.

Written by an international collaborative author team of higher education experts led by Paul Ashwin, Reflective Teaching in Higher Education offers two levels of support:
- practical guidance for day-to-day teaching, covering key issues such as strategies for improving learning, teaching and assessment, curriculum design, relationships, communication, and inclusion; and
- evidence-informed 'principles' to aid understanding of how theories can effectively inform teaching practices, offering ways to develop a deeper understanding of teaching and learning in higher education.

Case studies, activities, research briefings and annotated key readings are provided throughout.

The author team: Paul Ashwin (Lancaster University, UK) David Boud (University of Technology, Sydney, Australia) Kelly Coate (King's Learning Institute, King's College London, UK) Fiona Hallett (Edge Hill University, UK) Elaine Keane (National University of Ireland, Galway, Ireland) Kerri-Lee Krause (Victoria University, Melbourne, Australia) Brenda Leibowitz (University of Johannesburg, South Africa) Iain MacLaren (National University of Ireland, Galway, Ireland) Jan McArthur (Lancaster University, UK) Velda McCune (University of Edinburgh, UK) Michelle Tooher National University of Ireland, Galway, Ireland)

This book forms part of the Reflective Teaching series, edited by Andrew Pollard and Amy Pollard, offering support for reflective practice in early, primary, secondary, further, vocational, university and adult sectors of education. Reflective Teaching in Higher Education and its website, www.reflectiveteaching.co.uk, promote the expertise of teaching within higher education.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
432
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781441124463
Verschijningsdatum:
23/04/2015
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
190 mm x 246 mm
Gewicht:
975 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 307 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.